Curs d’estiu 2015

Cities of the World

.

Les temps changent

"Ah...Les temps changent" , Els temps canvien...

 Els alumnes de 2n de francès han volgut representar aquest refrany en unes presentacions on fan comparacions de com era abans i com és a dia d'avui en ambits com: l'educació, la família, les tecnologies i la moda... Ho van presentar a classe per discutir si realment prefereixen viure en la nostra època o si són uns nostàlgics del passat.

Ratschläge für Deutschlerner

Donem consells als estudiants d'alemany...i ens els apliquem nosaltres mateixos/es!

Project Perfume

Es tracta d'un projecte sobre els perfums, els estudiants van dissenyar els seus propis perfums i el cartells de publicitat. La idea era utilitzar els passius i materials

How to lead a healthy lifestyle

Els alumnes de 2n A ens donen consells per dur una vida més saludable. Han creat pòsters interactius ( Glogsters ) on hi expressen les seves recomanacions.

VIP, trips and restaurants

Les primeres dues fotos corresponen a un projecte on els meus alumnes creaven un suro públic on parlaven d'ells i de cinc persones importants a les seves vides. 

Les altres fotos corresponen a un projecte on els estudiants simulaven haver arribat a la seva destinació de vacances. Els estudiants havien de dissenyar les seves pròpies postals i escriure a un amic explicant-li allò que estan fent i donant-li consells per quan viatgi ell allà. 

Després, per últim, unes fotos d'una simulació a un restaurant. Els alumnes van preparar el seus propis menús, vam parar taula i en grups de 4 o 5, uns van simular arribar a un restaurant i l'altre simulava ser el cambrer que els atenia.

City of Dreams

El projecte de la "Ciutat dels nostres Somnis" va ser una idea que va sorgir a partir d'un debat sobre les mancances que tenen els llocs on vivim. Els alumnes van dissenyar i crear en grups la ciutat perfecta per a ells

Diorama

Els alumnes de 3rB DELS CURSOS D'estiu han creat un diorama a partir del qual han treballat la descripció física: colors, mides, profunditat, textura, materials, així com la descripció de sentiments a partir del que una obra d’art evoca en cada un de nosaltres. Aquest any els alumnes d’anglès, a més de treballar la llengua, han tret l’artista que PORTEM DINS CADASCÚ DE NOSALTRES!